Ogłoszenie o sprzedaży - przetarg ofertowy na sprzedaż solarko-piaskarki Dobrowolski

Ogłoszenie o sprzedaży - przetarg ofertowy na sprzedaż solarko-piaskarki Dobrowolski

Augustów, dnia 25.10.2022 r.

 

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY

 

Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie, ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów

ogłasza pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż

solarko-piaskarka Dobrowolski

  1. Opis przedmiotu sprzedaży:

 

Marka, typ, model: solarko-piaskarka Dobrowolski

Rok produkcji: 2004

Dane silnika: ZONGSHAN ZS190F, jednocylindrowy, moc 14KM, rozruch ręczny/elektryczny

Rodzaj paliwa: benzyna

Ładowność: 5m3

Podajnik: taśmowy

 

  1. Cena wywoławcza za przedmiot sprzedaży: 15 000,00 zł. brutto (wraz z podatkiem VAT), (słownie zł: piętnaście tysięcy 00/100).

 

 

  1. Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej: 1500,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc dziewięćset 00/100) należy wpłacić na konto:
    Pekao SA  Nr  86 1240 5211 1111 0010 2990 1299

 

Wadium wpłacone przez nabywcę, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet ceny. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zostanie zwrócone.

Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku gdy uczestnik, który przetarg wygrał uchyli się od zawarcia umowy.

 

  1. Bliższych informacji dotyczących przedmiotu sprzedaży udziela Pan Ryszard Ostapowicz pod numerem telefonu (087) 643-49-20 lub 795 574 656.

Zainteresowani winni zapoznać się z przedmiotem przetargu, który można oglądać na terenie Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. Wojska Polskiego 54 w Augustowie w dniu 09.11.2022r.  w godzinach od 9°° do 13°° lub w innym terminie po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem 795 574 656.

 

Oferty w zamkniętych kopertach z  dopiskiem „Oferta na kupno solarko-piaskarki Dobrowolski” należy składać w terminie do dnia 10.11.2022 r. do godz. 10:00
w sekretariacie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie przy ul. Wojska Polskiego 54.

Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.11.2022 r. o godz. 10:15 w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie przy ul. Wojska Polskiego 54.

 

  1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium do dnia składania ofert.

 

  1. Oferta powinna zawierać:

- imię, nazwisko lub nazwę oferenta,

- adres zamieszkania lub siedziby oferenta,

- numer NIP oferenta,

- oferowaną cenę,

- oświadczenie oferenta o zapoznaniu się ze stanem technicznym przedmiotu sprzedaży.

- oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z warunkami przetargu oraz że przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń.

 

  1. Nabywca zobowiązany jest do wpłacenia oferowanej kwoty w terminie 7 dni od daty wystawienia przez Sprzedającego faktury VAT.
  2. Z osobą /firmą/, która zaoferuje najwyższą cenę, zostanie zawarta umowa o sprzedaży. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy następuje niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i okazaniu dowodu zapłaty.
  3. Zastrzega się:
  4. Możliwość odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny oraz zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
  5. Prawo swobodnego wyboru oferenta, jeżeli uczestnicy zaoferują tę samą cenę.
  6. Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie nie bierze odpowiedzialności za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
  7. Przedmiot sprzedaży nie podlega reklamacji.

 

Wszelkie koszty związane z przeniesieniem prawa własności ponosi nabywca.

Udostępniający: Powiatowy Zarząd Dróg

Wytwarzający/odpowiadający: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie

Data wytworzenia: 2022-09-07

Wprowadzający: Joanna Urbanowicz

Data modyfikacji: 2022-10-26

Opublikował: Joanna Urbanowicz

Data publikacji: 2022-09-07