Ogłoszenie z dnia 17.03.2017 r. Nabór na stanowisko Specjalista ds. Technicznych
Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym
-
Nazwa i adres jednostki:
Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie, 16-300 Augustów Wojska Polskiego 54
-
Stanowisko:
Specjalista ds. technicznych
-
Wymagania niezbędne na zajmowanym stanowisku:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe, kierunek: budownictwo lub inne odpowiednie do uzyskania niżej wskazanych uprawnień budowlanych,
-
posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej bez ograniczeń lub równoważne, wydane na podstawie ówcześnie obowiązujących przepisów lub odbyta wymagana praktyka zawodowaumożliwiająca złożenia wniosku o nadanie w/w uprawnień budowlanych. W wypadku odbycia praktyki zawodowej i gotowości do złożenia wniosku w sprawie nadania uprawnień, wymagane jest ich uzyskanie w terminie do 1 roku od chwili zatrudnienia.
-
posiadanie co najmniej 4 letniego stażu pracy,
-
bardzo dobra znajomość zasad kosztorysowania i weryfikacji kosztorysów w szczególności znajomość Rozporządzenia w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, obsługa programu do kosztorysowania (typu Rodos, Norma itp.),
-
znajomość zasad projektowania dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich w szczególności znajomość Rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, obsługa programu typu CAD (typu AutoCAD, BricsCAD itp.),
-
znajomość Ustawy o drogach publicznych, rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Ustawy Prawo Budowlane, Ustawy o ochronie przyrody,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
prawo jazdy kat. B
-
biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet Office).
-
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość Ustawy Prawo o ruchu drogowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Ustawy o finansach publicznych,
-
znajomość obsługi oprogramowania do gromadzenia, analizy oraz wizualizacji informacji drogowej (typu RoadMan),
-
umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,
-
komunikatywność oraz umiejętność współpracy w zespole,
-
odpowiedzialność i sumienność,
-
wysoka kultura osobista,
-
zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
-
Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku, m.in.:
-
Realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych związanych z budową, przebudową i remontami dróg w zakresie przygotowania , nadzoru nad realizacją oraz zakończenia i odbioru zadań.
-
Opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej oraz bieżące informowanie o tych planach organów właściwych do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
-
Opracowywanie projektów planów finansowania budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich.
-
Realizacja zadań w zakresie badań i analiz inżynierii ruchu.
-
Zlecanie wykonywania dokumentacji technicznych oraz robót drogowo mostowych przy zastosowaniu przewidzianych ustawą trybów udzielania zamówień publicznych.
-
Przygotowanie dokumentacji do celów udzielania zamówień publicznych.
-
Udział w pracach Komisji Przetargowej.
-
Sporządzanie umów z wykonawcami wyłonionymi w poszczególnych trybach zamówień publicznych.
-
Udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, skargi i zażalenia kierowane do Sekcji Technicznej.
-
Bieżąca kontrola stanu dróg, ulic, mostów i przepustów.
-
Prowadzenie ewidencji dróg, mostów, przepustów oraz ich stanu.
-
Kontrola robót prowadzonych w pasie drogowym i czuwanie nad przestrzeganiem przepisów porządkowych na drogach przez osoby zajmujące pas drogowy.
-
Dokonywanie objazdów dróg i mostów.
-
Sporządzanie planów wycinki drzew.
-
Składanie wniosków do projektów planów rocznych rzeczowo-finansowych.
-
Sporządzanie decyzji i zezwoleń na zajęcie pasa drogowego.
-
Przygotowywanie dokumentacji i branie udziału w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
-
Sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad.
-
Doraźna kontrola robót letniego i zimowego utrzymania dróg, dokonywana na polecenie Kierownika Sekcji Technicznej.
-
Przestrzeganie dyscypliny pracy.
-
Troska o prawidłowe eksploatowanie i ochronę powierzonego mienia.
-
Wykonywanie innych zadań wskazanych przez przełożonego.
-
Warunki pracy na danym stanowisku :
-
Etat-8 godzin.
-
Miejsce pracy: 16-300 Augustów ul. Wojska Polskiego 54.
-
Praca wymaga przemieszczania się samochodem służbowym.
-
Powiatowy Zarząd Dróg nie posiada pojazdu samochodowego przystosowanego do poruszania się przez osobę niepełnosprawną.
-
Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
-
Praca w budynku piętrowym bez windy, usytuowanie stanowiska pracy na drugim piętrze.
-
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
-
Informacja o wskaźniku zatrudnienia:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
-
Wymagane dokumenty:
-
Własnoręcznie podpisany list motywacyjny.
-
Wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (proszę o wpisanie telefonu kontaktowego i adresu email)
-
Własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
-
nieposzlakowanej opinii;
-
niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
-
posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
-
wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z2014r„ poz. 1202);
-
o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku Starszego referenta ds. technicznych.
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
-
Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
-
Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i umiejętności zawodowe (np. referencje z poprzednich miejsc pracy, zaświadczenia o ukończonych kursach itp.)
-
Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
-
Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014, poz. 1202).
-
Termin i miejsce składania dokumentów:
-
wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać w terminie do dnia 03.04.2017 r. do godz. 15.00.
-
dokumenty, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
-
miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie, 16-300 Augustów ul. Wojska Polskiego 54, sekretariat Dokumenty należy umieścić w kopercie oznaczonej: „Dotyczy naboru na stanowisko: „Specjalista ds. technicznych "
10. Dodatkowe informacje:
1. Wszelkie informacje dotyczące naboru będą zamieszczane w Biuletynie Informacji Publicznej (http://pzd-augustow.pbip.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie,
2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie selekcji końcowej,
3. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie,
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu i nie będą udostępniane innym podmiotom,
c) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
d) podanie danych osobowych jest dobrowolne.
11. Postanowienia końcowe:
Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie może w każdym czasie przerwać lub odwołać nabór na wolne stanowisko urzędnicze albo unieważnić procedurę naboru w przypadku gdy stanowisko będzie mogło być obsadzone przez pracownika już zatrudnionego u pracodawcy (tzw. nabór wewnętrzny), jeżeli okaże się, że Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie nie ma wolnego stanowiska urzędniczego lub z innych ważnych przyczyn.
Augustów, dnia 17.03.2017 r.
Dyrektor
Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie
inż. Daniel Hiero