Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referent ds. Technicznych

Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie

Wojska Polskiego 54

16-300 Augustów

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENT ds. technicznych

Liczba wolnych stanowisk : 1 na zastępstwo

  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie minimum średnie budowlane
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • znajomość przepisów prawnych w zakresie:

 -  ustawy o drogach publicznych

-  kodeksu postępowania administracyjnego

-  ustawy prawo budowlane

-  ochrony danych osobowych.

  1. Wymagania dodatkowe:
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły; kultura osobista; systematyczność; terminowość; dokładność; sumienność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej; zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • Opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej, planów techniczno-ekonomicznych utrzymania dróg, mostów i przepustów oraz bieżące informowanie o tych planach organów właściwych do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
  • Wydawanie decyzji i zezwoleń na zajęcie pasa drogowego.
  • Kontrola zachowania terminów wyznaczonych w decyzjach na zajęcie pasa drogi oraz jakości wykonania robót przy przywracaniu do stanu pierwotnego,
  • Sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad
  • Opracowanie materiałów do sprawozdawczości bieżącej
  • Prowadzenie ewidencji stanu dróg, mostów, przepustów.
  • Sporządzanie planów wycinki drzew.
  • Udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, skargi i zażalenia kierowane do Sekcji Technicznej.
  • Przygotowywanie planów operacyjnych zimowego utrzymania dróg
  • Prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg wraz ze składaniem meldunków o jej przebiegu
  • Przekazywanie bieżących informacji przełożonym o postępie wykonywanych zadań i przeszkodach w ich realizacji
  • Przygotowywanie wniosków i dokumentacji niezbędnych do uzyskania decyzji, pozwoleń, zgłoszeń itp.
  • Udział w pracach Komisji Przetargowej
  • Wykonywanie innych zadań wskazanych przez przełożonego

Zasady odpowiedzialności pracownika:

W zakresie realizowanych zadań pracownik odpowiada za:

  • zgodność opracowywanych dokumentów z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami i procedurami,
  • załatwianie spraw objętych zakresem czynności w sposób sprawny i terminowy, prawidłowy pod względem merytorycznym i formalnym,
  • prowadzenie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych zadań,
  • proponowanie rozwiązań formalnych i merytorycznych w zakresie realizowanych zadań,
  • ochrona danych osobowych przed dostępem, modyfikacją lub zniszczeniem, ujawnieniem, pozyskaniem danych przez osoby nieupoważnione.
  1. Informacja o warunkach pracy:

Miejsce pracy:

  • praca wykonywana w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie, ul. Wojska Polskiego 54 (budynek dwupiętrowy bez windy, praca na II piętrze),
  • forma zatrudnienia - umowa o pracę w wymiarze 1/1 etatu na zastępstwo
  • praca w podstawowym systemie czasu pracy w godz. od 700 do 1500 od poniedziałku do piątku.
  • Praca wymaga przemieszczania się samochodem służbowym do 3,5 tony
  • Powiatowy Zarząd Dróg nie posiada pojazdu samochodowego przystosowanego do poruszania się przez osobę niepełnosprawną.

Stanowisko pracy:

Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku.

  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:

W miesiącu kwietniu 2021 r. tj. poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Augustowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

  1. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny - podpisany odręcznie,
  • życiorys (curriculum vitae) - podpisany odręcznie,
  • wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany odręcznie (dostępny na stronie BIP),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
  • kserokopie świadectw pracy w przypadku stażu pracy,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • oświadczenie - podpisane odręcznie (oświadczenie do celów rekrutacji dostępne na stronie BIP):
  • o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • potwierdzające, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
  • potwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • o treści: „W przypadku nie zakwalifikowania się do grona pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne wyrażam zgodę na komisyjne zniszczenie złożonej przeze mnie oferty (wraz z kserokopiami dokumentów), jeżeli nie odbiorę jej w terminie do 1 miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej”
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego - podpisane odręcznie (dostępne na stronie BIP),

Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, przez co należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę „za zgodność z oryginałem ” umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z datą i czytelnym podpisem kandydata.

Brak wymaganego podpisu kandydata bądź poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru.

  1. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przysłać za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania) w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym, z adnotacją:

„Nabór na stanowisko Referent ds. technicznych”

w Powiatowym Zarządzie Dróg w Augustowie ul. Wojska Polskiego 54;16-300 Augustów
w terminie do dnia 24.05.2021 r. do godziny 15.00

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

  1. Dodatkowe informacje:
  • PZD w Augustowie będzie powiadamiał kandydatów w poszczególnych etapach i czynnościach naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie selekcji końcowej
  • informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
  • warunkiem zatrudnienia wyłonionego kandydata będzie dostarczenie do Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie oryginału zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
  • Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów, tel. 87 643 49 20, email: pzd@st.augustow.wrotapodlasia.pl
  • Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym udostępniane w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w Biuletynie Informacji Publicznej w celu ogłoszenia informacji o wynikach procedury rekrutacji zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Obowiązek podania danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Powiatowym Zarządzie Dróg w Augustowie.

Udostępniający: Powiatowy Zarząd Dróg

Wytwarzający/odpowiadający: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie

Data wytworzenia: 2021-05-05

Wprowadzający: Mariusz Markowski

Data modyfikacji: 2021-05-05

Opublikował: Mariusz Markowski

Data publikacji: 2021-05-05